Let's talk

You never get a second chance to make a first impression. En dat geldt evenzeer voor bedrijven. Je bedrijfslogo maakt een groot deel uit van je bedrijfsidentiteit en –imago. Het zorgt ervoor dat je opvalt en herkenbaar bent. Bovendien baseren mensen zich meer op afbeeldingen of hoe een woord eruitziet, eerder dan wat het woord zelf zegt.

Start je een nieuwe business of wil je je branding over een andere boeg gooien? Bij Bluebirds kan je een herkenbaar, uniek en tijdloos logo laten ontwerpen dat blijft hangen.

Laat meteen je logo ontwerpen

Contacteer ons

Radius Top Left
Radius Top Right
Radius Bottom Left
Radius Bottom Right

Waarom een logo laten ontwerpen?

Een logo is zodanig gemeengoed geworden, dat je er bijna niet meer bij stilstaat wat het voor jouw bedrijf oplevert. Wat een weldoordacht logo voor jou kan betekenen:

  • Je bedrijf is herkenbaar, mensen onthouden je beter, je creëert affiniteit met je doelgroep.
  • Het is een manier om je te onderscheiden van je concurrenten.
  • Een uniek logo geeft mensen een glimp van waar je voor staat en laat een goede (eerste) indruk achter.
  • Je logo draagt bij aan je bedrijfsidentiteit, -imago, -loyaliteit en naamsbekendheid.
  • Een krachtig logo heeft een positief effect op al je toekomstige marketingacties. Het trekt mensen aan om een interactie met je aan te gaan. Ze zullen sneller geneigd zijn om met jou in zee te gaan wanneer jouw logo er mooi en professioneel uitziet.
Logo Artee Bluebirds

De soorten logo’s

Letter- of woordmerken

Bestaan uit een of meerdere woorden, meestal de naam van je merk of bedrijf.

Beeldmerken

Zijn visuele elementen die op basis van jouw bedrijf en op maat gemaakt worden.

Woord- en beeldmerken

Combineren zowel beelden met letters of woorden en worden gestyled op maat.

Een logo laten ontwerpen door Bluebirds

Een logo moet professionaliteit en kwaliteit uitstralen. Om zeker te zijn dat jouw bedrijfslogo hoge ogen gooit, kan je je logo laten ontwerpen door onze ervaren grafische ontwerpers.

Bij Bluebirds ontwerpen we niet zomaar wat logo’s op goed geluk. We doen steevast een onderzoek naar je bedrijfsdoelstellingen, producten, diensten en hoe je doelgroep er precies uitziet. Wat verwachten zij van jou en wat zal er uiteindelijk in hun hoofd blijven hangen? We verdiepen ons in demografische gegevens, zoals de leeftijd, het geslacht, het inkomen, waar ze zich bevinden et cetera. Jouw bedrijfslogo zal er namelijk anders uitzien als je je richt tot hippe dertigers of wanneer jouw doelgroep bestaat uit hoogopgeleide zakenlui.

We zoeken ook op hoe andere bedrijven in jouw sector het logo aangepakt hebben, om te zien wat er past óf hoe jij je net kan onderscheiden.

Onze logo-ontwerpers bezorgen je doorgaans zo’n drietal logovoorstellen. Like what you see? Dan borduren we daarop voort. Don’t like what you see? Dan doorlopen we nog twee revisierondes. Indien gewenst kan je ook onze copywriters aan het werk zetten voor het bedenken van een (nieuwe) bedrijfsnaam, slogan of oneliner.

Not just any logo designer

Met Bluebirds haal je een professional in huis.

Wij stemmen onze acties af op jouw bedrijfsdoelen.
We hanteren een analytische, datagedreven aanpak.
We mikken op het maximale rendement voor jouw investering.
Rebranding 2 Bluebirds